Hvornår er nok: nok?

At holde din virksomhed hjemmeside frisk og unikke:
Google PR, SE optimering, nøgleord, indhold og mere indhold.
Det er skønheden af oplysninger Hej-vejen. Det er som at tage en tur for første gang. Spændingen, ukendt, og mysteriet. Søger men ikke at vide præcis hvad der ligger forude.
Da jeg rejser oplysninger Hej-vejen, jeg spekulerer på: Hvornår er nok: nok?
Vi tilføjer hele tiden nyt indhold og oplysninger til vores hjemmesider. Hver dag præsenterer et nyt problem, en løsning og en ny åbenbaring.
Jeg, blevet ligesom mange webmastere, tvangspræget om mine websider. Hver dag jeg evaluere og revurdere indholdet af mit websted.
Har jeg tilføjet nok links?
Har jeg nok artikler?
Har jeg nok oplysninger til at holde mine besøgende opmærksomhed?
Jeg tjekke denne lille grønne linje, som det er min livline.
At holde din virksomheds hjemmeside, frisk og unik:
1. Skriv artikler og tilføje gratis E-bøger, der er relevante for dit websted.
2. besøg højtstående hjemmesider. IKKE EFTERLIGNE DEM. Brug dem til at få ideer og blive kreative.
3. Tilføj dit eget touch og personlighed til dine sider.
4. være konsekvent. Når du har besluttet dig for et tema opbevare sig igangværende hele dine sider
5. link til hjemmesider, der er relevante for dit websted.
6. du må ikke over oversvømme dit websted med bannere. Finde en balance mellem bannere og tekstannoncer.
7. lav dit websted let at navigere. Tilføje knapper, navigationsværktøjer osv.
8. hold indholdet, ærlig og åben. Holde sig væk fra falske løfter og penge at gøre dekorationer.
Fakta til at overveje:
Det tager gentagne annoncer i hele din hjemmeside til at tiltrække dine potentielle kunder og eller fremtidige forretningsforbindelser.
Du skal formidle tillid og tillid i hele dine sider.
Derfor er tilføjer indhold en never ending proces. Som oplysninger Hej-vejen bliver mere rejste, mere information ønskes og du bliver nødt til at give disse oplysninger, for at holde sig ude af de “sorte huller” i cyberspace.
Nu er det aldrig nok.

Du har tilladelse til at offentliggøre denne artikel elektronisk eller på tryk, gratis, så længe bylines er inkluderet. En høflighed kopi af publikationen vil blive værdsat-

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.